BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

SALAM SAHABAT ~

syukur sungguh di hati ini
dikurniakan teman sejati
menunjuk jalan dekati-NYA
tika diri dalam kebuntuan

betapa aku menghargai
kejujuran yang kau beri
mengajarku mengenal erti
cinta hakiki yang abadi

tiada yang menjadi impian
selain rahmat kasih-MU Tuhan
yang terbias pada ketulusan
sekeping hati seorang insan
bernama TEMAN

khas untuk : KAMI KUACI & GENERASI 9

FOREVER & EVER ❤

Daisypath Friendship tickers

Wednesday, March 9, 2011

yeahhhhhh ^_^

assalamualaikum :) yahooooo , hooooreyyyy ! akhirnya ! telah sekian lama , berjaya jugak saya membuka blog ini !!! sudahlah banyak yang dipostkan !!! hehehe , seronok sangat !!! syukurrrrr *_* urm , tapi saya akan post blog jugak . tapi antara dua blog ni jew . http://miszcadburry.blogspot.com/ and http://ciknonomey.blogspot.com/ . so , rajin-rajinlah buka dua-dua blog nie . saya akan cuba bahagikan masa dengan adil . hehehhehe ~ sonoknye !!! tak terkata !!! huhu ~

okaylah , sebab kan blog ni pun dah banyak , so , saya nak membanyakkan post blog yang lagi satu tuh . hope u all epy + enjoy reads my blog :))) okay , tata . salam :)))


p/s : banyak omework sudaaa !

0 comments: