BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

SALAM SAHABAT ~

syukur sungguh di hati ini
dikurniakan teman sejati
menunjuk jalan dekati-NYA
tika diri dalam kebuntuan

betapa aku menghargai
kejujuran yang kau beri
mengajarku mengenal erti
cinta hakiki yang abadi

tiada yang menjadi impian
selain rahmat kasih-MU Tuhan
yang terbias pada ketulusan
sekeping hati seorang insan
bernama TEMAN

khas untuk : KAMI KUACI & GENERASI 9

FOREVER & EVER ❤

Daisypath Friendship tickers

Saturday, January 15, 2011

hyepppppppppppppp :)

assalamualaikum :)
arghhhhhh ~
trubat rndu aku nak tuleh rhsia aty nie kat blog !
erm , aku xtw nak nak cter cmne !
yg psti ak sedih + marah + eppy !
hahhahahah ~

ak sdey time dy kuar !
hahahhaha ~
ase cam bongok je ase sdey sbb dy !
tp skrg nie aku tak ase apa2..
cuma ak agak terkilan r gak nga kwn aku sndri..
mmg ak penah suke dy !
tp lau dy ske dy un,ak dah tak kesah !
jgn lah brhsia nga aku !
biarkn aku xtw cter ko nga dy !
ase cam dipinggirkan !
tahu tak ???!

takpelah ,
redha jelahh *_(

bila nak bg key chain kat ktua kls 4 sc1 nie??
asyk2 kuar kls je !
bile ak nak bg un , ak xtw
bio lah , ak un xtw ak ltak mne dah..
ngeeee ~~~

erm,seklas nga dak laki mmg kna bnyk brsabo !
hahahha ~
dlm enset ak len,bile jmpe ak yg snyap !
hahahhahaha ~
ak bengong jap ~

okelah , abah nga mama nak balek !
skjap je nga blog n fb !
tak puas agy !!!!!!!!!!!
urm,takpelah..
xde rezki !!!

salam :))))))))))

0 comments: