BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

SALAM SAHABAT ~

syukur sungguh di hati ini
dikurniakan teman sejati
menunjuk jalan dekati-NYA
tika diri dalam kebuntuan

betapa aku menghargai
kejujuran yang kau beri
mengajarku mengenal erti
cinta hakiki yang abadi

tiada yang menjadi impian
selain rahmat kasih-MU Tuhan
yang terbias pada ketulusan
sekeping hati seorang insan
bernama TEMAN

khas untuk : KAMI KUACI & GENERASI 9

FOREVER & EVER ❤

Daisypath Friendship tickers

Wednesday, February 2, 2011

23 january 2011 ~~~

assalamualaikum !!!!
waaaa,dah lama aku tak update blog !!!
hahahaha ~
nie dah tak ley pisah nga fb & blog dah...hahahha ~

sbnarnye aku nak kongsi cter nga kome sal outing ary tuh...
syok gilerrr....~
coz first time KAMI KUACI outing sesame !!!
wlaupun xckup sume,tetap ase sonok !!!yeahhhhhhh~

waktu outing nie CIKGU SA'ADIAH yg bertugas !
nseb baik cikgu tak tanye outing nga spew..
lau tak mampus kami berlima..hak3

dah sampai uma aku,
apa lagi ???
tuko baju lahhhhh...
hahahhaha..
jahat nye kite owg an ???


dah tuko !
dari berbaju outing ke baju bisa..hak3


pose jap smbil tnggu my dad ^_^


frenz 4eva ~
cyunk kome slalu....<3


fiqa !!!
hati-hati aw....!
bunga ayah aku uh...hehhehehe ~


mcm gadis2 tropika lak...
hahhahaha ~
esh , danish kaco line larhhh ~


gadis2 ini suda ada yang punya ! 
hahhahahah ~

kite org pakai comey2 nie coz nak pi tesco..
hihihi ~
comey kea???
mesti ah..
trutama aku...hak3

abah yang hantar...
tocey2 ye abah sayang..heheheh ~


abah !!!! hahahhahaha


ensem tak ???
mesti ah !!!! hehehhe...
ade upe shebby tak ???? hak3

hahahahhahaaha ~
mcm2 gaya kite org posing...
na nengok ea???
jap2 ea...
nga upload nie...ngeee ^_^


kat uma ak ~
kete abg ak uh nyebok ah !!!
hehehehe ~


ceyhhhh , anis !
poyo bangat !!!! hak3


ingat spe uh ??
A.L.E.E.L.A ea????
hehehhee ~


ish2 kome nih !
tak penat ea layan adek aku ???


kembali ke zaman knak2 ea??
hak3


hah , ni agy sorang !!!
yelah , ak pham...
time kte lahir , xd bnde nie..
so, men lah smntara umo msih 1+6 thun nie..hak3


miko !
rindu sma kau !
muahhhhhh <3


anis yg tomey !!!
hahahha ~
tomey ke???
ak agy tomey...hahahhaha


aty nye milik dak MTD...
hahahhahaha

aku sorang jea single...
tak dimiliki sape2...
hehehe ~
poyo tak aku nie???
( poyo sngt / bese2 jea / tak poyo un )
gariskn jwpn yg sesuai...hak3


taw lah ade lesung pipi...
jgnlah tunjuk2...hehehhehee ~


bnda nie bgos ! hak3
ley rampingkan perut !!!
hahahhahahha ~
belilah cepat smntara stok masih ade !!!
hahahahhahahah ~


fiqa...fiqa...fiqa....
kat pagar un jadi !!!
x pham btui lah...hak3

bnyak sngat gambo nye..
nnt lah ak upload agy ye....hehhehe ~
nak mandi !!!
bau suda menusuk kalbu ! hak3

tunggulah 23 januari 2011 part 2 lak ea !!!! heheheh ~
salam ^_^



0 comments: