BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

SALAM SAHABAT ~

syukur sungguh di hati ini
dikurniakan teman sejati
menunjuk jalan dekati-NYA
tika diri dalam kebuntuan

betapa aku menghargai
kejujuran yang kau beri
mengajarku mengenal erti
cinta hakiki yang abadi

tiada yang menjadi impian
selain rahmat kasih-MU Tuhan
yang terbias pada ketulusan
sekeping hati seorang insan
bernama TEMAN

khas untuk : KAMI KUACI & GENERASI 9

FOREVER & EVER ❤

Daisypath Friendship tickers

Friday, February 4, 2011

nak pindah !!!

assalamualaikum !

aku nak pindah !
aku tanak skola ctu dah !
bkn tak sayang , cuma smngat ak da xdew !

kalau aku stay sebab kawan !
sbb KAMI KUACI & G9 !!
mmg cdey nak tnggal deme !
tapi ak taley dah !
ta than sngt2,,,
ak un xtw knpe..
tp 2 yg psti !
ak tetap nak kuar dr sarjana gak !
tp ak akn tnggu smpai rayuan sbp kuar !
ya allah , kau tabahkan lah hatiku ini !
berikan lah aku kesabaran !
amin !!

wahai teman ,
aku sayang kome sume !
mmg batch kita ta brpa pandai ,
tapi sbb ukhwah kita kukuh & erat sume jd 
senang dicapai .

ssh nak cari kwan , sahabat , teman cm kome
wlaupun kdng2 2 ade yg mnykitkn aty
tp i2 lah yg manis dlm berkwn,brshbt da berteman...
hehe ^_^

aku sayang korang sesangat !!!
^_^


ni aizat yang nyanyi..
hayatilah ea !!
hihihihi


semoga berkekalan ea !!!!
muahhhhxxx !
hehehe ^_*

salam :)

0 comments: