BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

SALAM SAHABAT ~

syukur sungguh di hati ini
dikurniakan teman sejati
menunjuk jalan dekati-NYA
tika diri dalam kebuntuan

betapa aku menghargai
kejujuran yang kau beri
mengajarku mengenal erti
cinta hakiki yang abadi

tiada yang menjadi impian
selain rahmat kasih-MU Tuhan
yang terbias pada ketulusan
sekeping hati seorang insan
bernama TEMAN

khas untuk : KAMI KUACI & GENERASI 9

FOREVER & EVER ❤

Daisypath Friendship tickers

Sunday, December 19, 2010

16 tahun - 2011 ???

assalamualaikum..
hehhe....
new year yg bkal menjelma..hak3
em,maleh na ckap sal result..
cuak kottt ! hehe

em,aku amek kelas science kot..
kat skola mne??
aku sndri xtaw..hak3
yg psti bkn nye di skolah yg aku sedang menuntut nie..
hehe :P

subjek arab??
rugi kalau tak amek.
yelahh,dari aku drjah 1..
smpailah aku f3..
arab msti ade..
so,dah sbati nga diri ini..

mmber2 rame tamau amek arab..
coz tak minat..
tapi minat tu boleh dipupuk..
huhuhu :P




oh nooooo !!!
16 tahun???

wahhh,beso nye angka nie..
smkin tua !!!
warghhhhhhhh..
kena blajar leklok..
lau tak,ta masok U kang...

usia 16 nie..
nak amek lesen kalau boleh..
hmm,bufday aku lmbat sngt..
cdey btuiii !
tapi oke gak..
ley aku simpan duit..
support  buat lesen moto..
huhu :P

okelah..
makin tua...
salam..:)

p/s: perjumpaan dak xlim aku tak pergi gara2 maleh
nak siap..hak3..

0 comments: