BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

SALAM SAHABAT ~

syukur sungguh di hati ini
dikurniakan teman sejati
menunjuk jalan dekati-NYA
tika diri dalam kebuntuan

betapa aku menghargai
kejujuran yang kau beri
mengajarku mengenal erti
cinta hakiki yang abadi

tiada yang menjadi impian
selain rahmat kasih-MU Tuhan
yang terbias pada ketulusan
sekeping hati seorang insan
bernama TEMAN

khas untuk : KAMI KUACI & GENERASI 9

FOREVER & EVER ❤

Daisypath Friendship tickers

Thursday, December 16, 2010

aku menunggumu :)

assalamualaikum..lme nye aku tak update blog...na buat,tak buat2..hurmm,na kata bz ta de ah sangat..cuma malas na update..mood xde :(
cinta belum hadir dalam hidupku lagi..
dan aku akan tetap menunggu cinta itu hadir..
aku hanya manusia biasa yg ingin dicintai dan mencintai :)
suka @ cinta ???
lain maksudnye..
tapi knp bile  org yg kita suka tu suka org lain,kita jd sedih??
em,mybe sbb kita terlalu mengharap kot..
so,skrng...
aku cuba tak suka spe2..
supaya hatiku tidah sedih seperti sekarang...
sakitnye hanya ALLAH je taw..

hahahha ~
mcm apa je aku nihhh..
padahal baru suka..
da mcm niee..
apatah lgi cinta..

ku mohon padaMU,YA ALLAH
jika aku jatuh cinta,jangan jauhiku denganMU
jika aku jatuh cinta,jangan KAU biarkan hatiku dilukai
jika aku jatuh cinta,jangan biarkan cinta manusia melebihi cintaku padaMU..



aku akan menunggu :)
hah..
susah kalau cakap sal cinta..
kadang2 aku pelik..
couple tapi ta ikhlas??
lebih baik single jea..
simpan niat di hati..
insyaALLAH dia akan jadi milik kita :)
amin !!!
em,okelahh..
ta brani tuk mengatakan cinta..
krana diri ini belum mengerti apa erti cinta ~

salam :)

0 comments: