BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

SALAM SAHABAT ~

syukur sungguh di hati ini
dikurniakan teman sejati
menunjuk jalan dekati-NYA
tika diri dalam kebuntuan

betapa aku menghargai
kejujuran yang kau beri
mengajarku mengenal erti
cinta hakiki yang abadi

tiada yang menjadi impian
selain rahmat kasih-MU Tuhan
yang terbias pada ketulusan
sekeping hati seorang insan
bernama TEMAN

khas untuk : KAMI KUACI & GENERASI 9

FOREVER & EVER ❤

Daisypath Friendship tickers

Monday, December 20, 2010

pagi-pagi dah wat aku bengang ! huh !

assalamualaikum !
huh,geramnyeeeeeeeeeeeeeee !!!
aku ckap nal tido2,tidolah..
gi ajen nak kaco  aku pagi ni knape??
taw tak aku mengantok sangat2 !!!
bru nak lena..
ttbe msok mcg..

si A : ko fara kn ?
aku : yup,ko spe??
si A : akulah (nme drhsiakn)save lah no aku
aku : ye2,t ak save
si A : mlm td da la kaco aku tdo..
aku : sorry2,wei ak nak tdo..ngantok!!
si A : ah,pg2 tdo.x pyg.g tlng mak wat sapan
aku : eiiii ,7.30 ak bgonlah blek..da2,ak ngantok niee !
si A : skrg 7.24..bek xyah tdo
aku : jam ak 7.19..wei mata ta ley bkak nie..so,ak na tdo..jgn gnggu !

aku ingat dy dah nak stop..
baru nak lena , ttbe dy wat miskol !
arghhhhh , geram btui aku !
dah ckp jgn gnggu !
pntang btui lau org kaco ak tdo !
huh ! sebel !

ak geram nye pasal !
ak off henset !
senang ak tdo !
lenaaaaaaaaaaaaaaa ! hak3

mmglah ak kaco dy mlm td..
skjap jea..
juz nak tnye spe..
ak bukannye save no org yg jrng mcg aku..
huhu :P

dsbbkn ade org mnganggu,ak bgon kol 8..
huhu :P
awe la gak an..
tapi mata tetap ngantok..
makan dlm keadaan mata sepet..huhu :P

bile ak on blek nset..
ak dpt 1 miskol dr dia..
padan muka !
hahahhaa :D

okelah,
dah lega skit hati..
salam :)

p/s : breakfst mkn nsik lemak n air tea :P

0 comments: