BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

SALAM SAHABAT ~

syukur sungguh di hati ini
dikurniakan teman sejati
menunjuk jalan dekati-NYA
tika diri dalam kebuntuan

betapa aku menghargai
kejujuran yang kau beri
mengajarku mengenal erti
cinta hakiki yang abadi

tiada yang menjadi impian
selain rahmat kasih-MU Tuhan
yang terbias pada ketulusan
sekeping hati seorang insan
bernama TEMAN

khas untuk : KAMI KUACI & GENERASI 9

FOREVER & EVER ❤

Daisypath Friendship tickers

Saturday, December 18, 2010

mahu menjadi insan yang bertanggungjawab !!!

assalamualaikum :)
first time mama meluahkan perasaan kat aku..
kata mama,aku suda beso dan aku boleh pikir elok2..
hmm,mmg terkesan di aty ini bile mama ckp cm2..
tapi,
aku malu untuk meluahkn apa2 perasaan aku kt mama..
mama kata,mama pham jiwa remaja..
dan mama tak boleh halang..
mama nak aku n adk brdek rase ap yg mama tak rasai..
sedih aku bile dengar..
hmm,aku perempuan..
aku ade tanggungjwab sbgai seorng perempuan..
bkn itu aje,,
sbgai seorng ank,pelajar dan hamba kpdNYA..

kini,barulah aku sedar..
ape tanggungjwab seorng perempuan selain mnjaga maruah..
mengurangkan beban mama !
tapi ape yg aku buat??
mama bagi macam2..
tapi aku msih tak reti bersyukur..

kdngkala aku jelez dgn adik aku,
sebab apa yg dy nak sume dpt..
baju mahe2..
aku??
hanyalah makann tuk bwk asrama..
huhuhu :(
hmmm,bile pkir balik..
ak seorng kakak yg kne bnyk brsbar..
mmg aku merungut..
tapi aku tak pernah bgi tahu spe2..
sbb aku ase bnda nie tak penting..
biarlah hati ini menelan sgalanya..
slagi aku msih mampu bersabar..
salam :)

p/s: renioun ex-taklim n bowling aku tak dpat pegi.. :(
coz aku ade tanggungjwb yg dberikn oleh mama..
mmg aku sedih tapi aku kena brfikiran matang..
first time,ak tuleh blog smpe nangeh2..
huhu :)
fara ! jangan sedih ! happy slalu ! yeahhhh !


0 comments: