BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

SALAM SAHABAT ~

syukur sungguh di hati ini
dikurniakan teman sejati
menunjuk jalan dekati-NYA
tika diri dalam kebuntuan

betapa aku menghargai
kejujuran yang kau beri
mengajarku mengenal erti
cinta hakiki yang abadi

tiada yang menjadi impian
selain rahmat kasih-MU Tuhan
yang terbias pada ketulusan
sekeping hati seorang insan
bernama TEMAN

khas untuk : KAMI KUACI & GENERASI 9

FOREVER & EVER ❤

Daisypath Friendship tickers

Saturday, December 18, 2010

after majlis kesyukuran.. :P

assalamualaikum..
niat nak diet waktu cuti nih..
tapi tak boleh dilaksanakn coz makanan yg trhidng sume w0wwwWW!!!
hahahha..
yelah,tadi breakfast mkn nasik nga kuey teow goreng(btul ea eja nie)..
ps2 kat majlis kesyukuran,aku makn pulut..
lps tu,makan nasik hujan panas !
cmne lah nak diet lau upe nihh??

so,buka skolah nie bru laksanakan !
brat kena trun walau apa skali un..
hehehe :P

tadi mntak izin mama nak amek lesen motor..
mama tnye bile nak amek..
aku ckp lps bufday..
coz aku nak smpan duit..
tak nak lah 100% mama n abah yg byar..
tringin gak ase cmne cari duit..
skrg ni un nga pokai..
mmg terseksa r..
huuhuhu :)
tapi tak tahulah dapat amek ke tak..
mintak2 dapat !
amin !!!

cakap pasal result yg bakal kuar nie..
lagi cuakkk !!!
menyesakkn dada btui !
hehehe :P
aku akn trime kptsan aku denga redha..
lau dpt 7A keats,aku nak pose 3 hari..
huhuhu..
tanda aku bersyukur kpdNYA..

mama ckp lau nak stay kat skolah skrg,
kena dpt 4A..
tapi aku tak nak stay..
bkn tak syg tapi ak nak cri pengalaman bru..
yelah..4 tahun aku dok asrama..
spe tak boring??
hehehhe :P

emm,mama soh amek kelas sc..
coz mase dpn cerah ckit..
ak ckplah lau nak stay,7A bru ley dpt kelas sc..
last2 mama soh mntak teknik..
mule2 aku tak nak..
tapi aku ase aku kena pkir balik..
mngkin aku akn mintak..
sme je cam skolah len..
cuma ade subjek lukisan..
aku tak nak sbb ade lukisan tu jea..
hehehe :P
tak mntlah lukis2 nie..
hmm,cmne nak mntak ea??

prot da knyang..
mata un kuyu..
tangan da letih..
badan da lenguh..
maka eloklah aku berhenti sebntar..
huhu :P
salam.. :)

p/s: katil da ready..apa lagi,TIDOR !!! hak3

0 comments: