BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

SALAM SAHABAT ~

syukur sungguh di hati ini
dikurniakan teman sejati
menunjuk jalan dekati-NYA
tika diri dalam kebuntuan

betapa aku menghargai
kejujuran yang kau beri
mengajarku mengenal erti
cinta hakiki yang abadi

tiada yang menjadi impian
selain rahmat kasih-MU Tuhan
yang terbias pada ketulusan
sekeping hati seorang insan
bernama TEMAN

khas untuk : KAMI KUACI & GENERASI 9

FOREVER & EVER ❤

Daisypath Friendship tickers

Tuesday, December 21, 2010

hmm :P

assalamualaikum .
hmm . smlm kuar nga bariah .
tapi lambat ckit .
coz ak trtido..hehehe ~
so,6.35 bru kuar..
lambat tak???

hmm,pusing2 at taman je pun..
nsb bek aku soh abang ak isi mnyak..
lau tak,jaln kejap jea..
huhuhu ~

erm,ak smpai kat uma wk2 tu dah nak azan..
huhu,lambt tak aku balek??
hehehe ~
sblom smpai kat uma,
ak trsermpak nga dak moto..
yg sllu men kt pdng dkat nga uma aku..
deme tnye " oytt,bile nak amek lesen??"
eshh,sukati aku lah bile aku nak amek..
huhu ~
nak ngorat ngaku aje..hak3
(pasan jea)
huhuhu ~

smlm line maxis xde lngsong..
nseb bek ak ade no celcom..
huhu ~

em,khamis nie..
siap tuk hadapinye ~
hahaha :P

muka pakai bdak sjuk..
bring2 atas katil nga adik aku..
ttbe dy ckp..
adik : kak , sok last !
aku :  apa yg last nye?
adik : last tuk senang lenang !
aku : ohhh .
adik : akak,kau tak takot ea?
aku : ntah,cuak ah gak
adik : aq un cuak(tgk muka adik ak,mmg dy cuak)
aku : aik,spe yg na amek rsult nie?
adik : kau lah ,tp ak yg takot bebeno..
hahhaa..
tergelak aku..
doyaiiiii !

danish mrjok nga mama..
hahaha ~
nangeh2 atas sofa..
ckp mama tak syg danish..
hahha..lawak2..
mama ckp ish,knp sentimental sngat ank mama nie??
hak3..klaka btui..

em,smlm msak sup sayur..
kuah terbnyak !
hahha ~
lpe nak bajet !
men bubuh jea..
nak cpt siap nye pasal..
huhu ~
nseb bek sdappp :P
adik aku puji.
dy ingt mak aku msak..
bile dy taw aku msak,menjerit dia !
hahha..dy tak prcye kot yg kakak dy msak !
hahahah ~

em,bab menggoreng aku tak lepas agy..
smlm kena minyak agy..
sakit btuii ! 
apo lah nseb ak nga kuali ea??
asal nak goreng je,msti kena mnyak !
cdey bangat ! :(

last2 ak pnggil adik ak yg gorengkn..
ak juz memerhati dr jaoh..
hehehehe ~

nie je kot cter smlm..huhu :P
okelah
salam :)


p/s : krdt aku tnggal rm1.50 jea ! so sad !
em,nak kuar agy ptg nie !!! hehehe ~

0 comments: